Bahriye 47

Bahriye 47
@47bhry
Çok düşünmek bir çeşit intihardır...
Deseler ki şu dünyada seni en çok ne yordu yemin ederim olacakları önceden hissetmek derdim...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Seviyor gibi yapmalarınız sizin olsun. Ben kendimi severim. Sabhatin Ali'nin dediği gibi : "Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa..
Sonra bişeyler oluyor ve artık eskisi gibi olamıyorsun..
Bu aralar o kadar keyifsizim ki hayattan tek beklentim günün bitmesi
annem benim için yaşıyorsa ben kimse için ölemem...