Ali Rıza Eroğlu

İnsanın acı ile ilişkisi çok garip, biliyor musun? Çok büyük acılarla karşılaşdıkça direnebiliyor; korkunç bir şey oldu, artık başka bir şey olmaz deniyor... Niçin olamaz? Çünkü haksızlık olur; demek istiyorum ki insanın ta içinde dokunulmaz bir hak , bir eşitlik duygusu var. Sanki tüm yaşam bir şölen, çekilen acılar da pasta dilimleri gibi. Herkese birer dilim, ne fazla ne eksik.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönülçelen
“Kırıklarını aldırdım kalbimin Zırhımı çıkardım astım portmantoya”
“Çukura düştü diye sevinmeyin Anne karnındaki gibi evimdeyim”
Müzik
Huzura kavuştu...
Allah’ım sana geliyorum...