İnsanın acı ile ilişkisi çok garip, biliyor musun? Çok büyük acılarla karşılaşdıkça direnebiliyor; korkunç bir şey oldu, artık başka bir şey olmaz deniyor... Niçin olamaz? Çünkü haksızlık olur; demek istiyorum ki insanın ta içinde dokunulmaz bir hak , bir eşitlik duygusu var. Sanki tüm yaşam bir şölen, çekilen acılar da pasta dilimleri gibi. Herkese birer dilim, ne fazla ne eksik.