Hermes

Hermes
@4l_x
Nietzscheist İblisim şeytanıyla dans etti ve keman sesi hala devam ediyor.
Ölmeyeceğiz ama, yaşayacakmıyız? Kimsesiz çocuklar gibi bırakılmış, yaşlı insanlar gibi görmüş geçirmişiz; kabayız, üzgünüz, satıhtayız.. galiba mahvolmuşuz.
Sayfa 107
Alıntı
Reklam
Altında doğdukları gökyüzüne göre şekillendiler.
Alıntı
Üzüntü öfkenin yoldaşıdır ve öfke her zaman ya pişmanlıktan ya da başarısızlıktan ötürü kederle son bulur.
Alıntı
Ancak öfke, kendine özgü bir keyif verir ve çektiğin acıyı geri ödetmek tatlıdır.
Alıntı