Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ah aman küçücüğüm,
Pek geldi göreceğim
Ahdettim,yemin ettim
Yolunda öleceğim...
Yokuştan yoruldun mu?
Sözüme darıldın mı?
Sen bana yâr olalı
Boynuma sarıldın mı?
Dilber,bak şu yıldızlara.. Gecenin bu derin sessizliği içinde nasıl parlıyorlar...Ta şu ufkun üzerinde sanki senin gönlüne bakıyor gibi duran o iki yıldız, düşündüklerini Zühre'ye söylemek için ufuklara doğru uzaklaşan iki beyaz güvercini andırmıyor mu?...Bunlar güzel... Hepsi birbirinden güzel...Fakat sen onlardan da güzelsin...
"Yıldızlar karanlıklar içinde parladığı gibi,yoksulluk ve sefalet içinde parlayan sâf ve yüksek ruhlar yok mudur?...Bir kalp,sevmek için,mutlaka zenginliğe ve asalete mi muhtaçtır?...Bence en gerçek mutluluk,temiz bir ruhun aynası olan iki güzel göz;en büyük zenginlik de,iyi bir kalbin duygularını gösteren gül renkli dudaklardan akseden tatlı bir tebessümdür... Güzellikten daha büyük zenginlik,kalp asaletinden daha büyük soyluluk olur mu?...