Şu insanların sürekli eleştirileri, burayı şöyle kullanın böyle kullanın, şöyle yapın böyle yapın tavırları çok rahatsız edici. İnsanları rahat bırakın bence. Yeri gelir alıntı inceleme paylaşırsın, bazen siir bazen müzik paylaşırsın. Herkesin keyfine kimse karışamaz.
"Yaşlı Tel-qui bazı insanlara benzer. Her şeyi bildiğinden, çevresinde ne olduğunu görmek için asla bakınmaz.
Başı bir şey öğrenemeyecek kadar yüksektedir."