CİZGİLİ PİJAMALI ÇOCUK- John Boyne'dan okudugum ilk kitap ve favoriler listemin basinda olan bir kitap.Bu kitabi youtuberlarda gordum ve fuardan aldim.Baslamaya kiyamadim ama basladim.Ve bitmesini asla ama asla istemedigim bir kitapti.Kitabin filmi de vae fakat ben izlemedim izlemem de nedeni ise hayalimde ki 9 yasindaki masum ve yaramaz Bruno'nun baska bir sekil almasini istemiyorum.Kitabin sonunda agladigimi soylememe gerek yok heralde cocuk kitabi olduguna baayon tam bir dram kitabidir kendisi.Arkadaslik adina kucuk sandigimiz fakat buyuk fedakarliklar yapildigini gosteren bir kitap.Sanki kitabi yasamissiniz gibi oluyosunuz.Kısacası harika dram ve etkileyici bir kitapti okumadan ölmeyin