Umut

Umut
@56snfogrt
Tesadüf diye bir şey yoktur , tevafuk vardır. Maybe one day.
Öğretmen
Lisans
21 Ocak
100 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Her kötü şeyin iyi bir yanını bulmalıyız.
Sayfa 16·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O nu bulan neyi kaybeder ki, O’nu kaybeden neyi bulsun…
-İnsan gönül huzuruna ne zaman erer? -Gönülde O olduğu zaman!
Sayfa 214·Kitabı okudu
Solmaya mahkum her güzellik, gerçek erler için sadece iğreti bir aşktır. Ebedi olmayan bir güzellik yüzünden ölür gidersen, kafir olursun kafir!
Sayfa 198·Kitabı okudu
-‘İnsanlara, onları size nankörlük yapmaya mecbur bırakacak kadar büyük iyiliklerde bulunmayın.’ - Balzac
Herşeye rağmen ruhun yenilmezliğine inancı kararlılıkla sürdürmek , bugün bizim elimizdedir.