Gökyüzümm:️

Gökyüzümm:️
@66baharr
"GÜLÜM ANLA BENİ" Demiştim hatırlar mısın?,
Dünyada herkesten çok kendini sev. çunkü dünyada her sey kişisel çıkara dayanır..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bütün insanlara Hava lazım. hava, hava efendim ... herşeyden çok !
Edebiyat
Her insanın çalabileceği bir kapı bulunduğunu bilmeye ihtiyacı vardır. insanın her neresi olursa olsun gidip başvurma zorunluğunu duyduğu zamanlar oluyor. her insan birisinin kendisine acıdığnı hissetme ihtiyac duyar.
Edebiyat
-insan çaresizlik içinde kalınca bir saman çöplüğüne bile sarılır.
Edebiyat