Gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki 'mülkiyet var olduğu ve diğer her şeyin standardı para olduğu sürece' bir ulusun adilce ya da refah içinde yönetileceğine inanmıyorum.
Adilce yönetilmez çünkü her şeyin en iyisi kötülerin arasında pay edilir;
Refah içinde yönetilemez çünkü her şeyi birkaç kişi bölüşür,
Geri kalanlar ise tümüyle sefalet içindedir.