"İnsan anne babasız yaşayabilir, fakat Tanrı olmadan yaşayamaz."
Kitabın devamında bu cümlenin arkasında yatan gerçeği kavrayınca gözyaşlarımı tutamadım :(
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Her şeyi kendinin bildiğini ve gördüğünü düşünüyorsun. Hayır oğlum, hayır..
Sen hiçbir şey görmüyorsun, gözlerini kin bürümüş senin. Başkalarının suçunu deve yapıp gözünde büyütüyor, kendi kabahatini iğne yapıp, yakanda gizliyorsun. Sadece onun kötülük ettiğinin söylüyorsun. Eğer kötülük yapan yalnız o olsaydı ,ortada kötülük diye bir şey kalmazdı. KÖTÜLÜK TEK TARAFLI OLMAZ. ...O kötü olsa da sen iyi olsaydın , bütün bunlar başımıza gelmezdi .