‘La Vie en Rose?’ Sözleri şöyle devam ediyordu, ‘Kalbini ve ruhunu bana ver; Ve hayat bize daima toz pembe olsun.’ Sanırım bu şarkı benim hayatımı anlatıyor. Yanımda olmasan da,bana dokunmasan da, hala ve daima benimlesin. Bana bir kez vermiş olduğun kalbini ve ruhunu, asla bırakmayacağım.
Bir daha karşılaşıp karşılaşmasak da önemli olan tek şey bu... La Vie en Rose, sevgilim.
Sonsuza kadar senin olan,