Abdullah

Abdullah
@7Updullah
Hak bana bir ömür vermiş Boşu boşuna Vücuduma bir can girmiş Boşu boşuna
Sanki bu büyük öfke beni kötülüklerden arındırmış, umuttan kurtarmıştı, işaretler ve yıldızlarla yüklü olan bu gecede,kendimi ilk kez olarak, dünyanın tatlı kayıtsızlığına açıyordum.
Reklam
Başkasının Tanrısından bana neydi? Başkalarının seçtiği, kabullendiği hayattan, yazgıdan bana neydi?
Aslında, insanın eninde sonunda alışmayacağı hiçbir düşünce yoktur.
artık ayrı kalmış bedenlerimizin dışında hiçbir şey bizi birbirimize bağlamıyor, anımsatmıyordu.
insan ölecekti, öyleyse bunun ne zaman ve nasıl olacağı pek önemli değildi.
Reklam