Mond

Mond
@7dyfy8o
"Medeniyetten daha kötü bir şey varsa, o da medeni olmaya çalışan bir medeniyetsizlik..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benzin bitene, nefesimiz tükenene kadar değil! O yeri bulana kadar...
Ama kim kimi kurtarabilmişti şimdiye kadar? Beni kim kurtaracaktı? "Kurtuluş" dedim. "Ankara'da bir mahalle."
"Tanımam yeter, gittiğim yerlerden ve insanlarından iğrenmem için."
"Hiçbir yere ait olmayanları iyi tanırım. Her yere aitmiş gibi davranırlar."