📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve her şey bittiğinde,
Daha dün yan yanaydık
Bu sabah mesaj atmıştı,
Nasıl olur ya bir kaç saat önce selamlaştık
Bir kaç defa aramıştı, bir türlü dönemedim.
Diyip vicdanınızı rahattıktan sonra
Ve her şey bittiğinde
Derin bir oh çekeceksiniz
Kurtulduk, kurtulduk sevinçlerinizle
Kiminiz iyiydi ama diyecek
Kiminiz zararı çoktu diyecek
Belki de dünya bir kötüden kurtuldu
Marşlarıyla, bir oh çekeceksiniz
Evet bir son
Evet bir gidiş
Evet ardına bakmadan terkediş
Varlığımı kabul etmemeniz
Size veda etmemin sevincini yaşatsın.
Sevinçlerimin en güzeli
Elde ettiğim erdemlikti
Size göre korkaklık
Bana göre cesaret.
Bütün morlarınız mor olsun
Karanlık benim…