Ömer

Kaç mevsim bugünü bekledik..🇹🇷
Reklam
İnsanin kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardı.Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düșünürüz.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan aşık olduğunda işe önce kendini kandırmakla başlar, sonra da başkalarını kandırır.
Alıntı
Büyük aşk yaşamak işi gücü olmayanlara bahşedilmiş bir ayrıcalıktır.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı
Ne olursa olsun birlikte kaybetmek, tek başına çürümekten iyidir.
Erkekler yorulduklanı için kadınlarsa meraktan evlenir; sonuç olarak ikisi de hüsrana uğrar.
Alıntı
Reklam