Arkadaşlar edebiyat ile ilgili bir sayfa açmayı düşünüyorum farklı bir edebiyat kullanıcı adı değişik bir isim yorumlara yazarmisinız istişare yapmak istiyorum.
Portuga!"
"Hi..."
"Ben senin yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?"
"Niye?"
"Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanın- dayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneş gibi parlıyor."