Uygulama yavaş yavaş çöp oluyor neden mi!
Boyunuz kaç; iletileri.
Telefonunuzun son rakımı; iletileri.
İtiraf sayfaları; iletileri.
Konudan bağımsız; iletiler.
Aşk olmayan; saçma iletiler.
İntsagrama foto paylaşır gibi kendi fotosunu koyanların; iletileri.
Bakın tamam sayfa sizin sayfa istediğinizi paylaşın bende arada uygulama dışı paylaşım yapıyorum ama yüzlerce de kitap iletisi atıyorum ama bu paylaşımları yapanlar sürekli ama sürekli aynı iletiler yeti da az bilinçli olun da.
Yani neden bu uygulamayı çer çöp halinde bırakıyorsunuz.
O tarz paylaşım yapmak istiyorsanız ben size bir sürü uygulama biliyorum hepsini size söyliyim orda paylaşın bu saçma iletilerinizi.
Saygılar.