Anadolu insanın samimiyetini,insancıllığını,birlik beraberlik duygusunu,duyarlılığını,hala da sürdürülen aile içi yardımlaşma ve dayanışmayı çok güzel anlatan
Artık böyle insanlar da kalmış mı dedirten çok hoş bir roman olmuş.Yazarının yüreğine ,emeğine ve eline sağlık