Mektup yazmayı ilk kesen kimdi acaba? Tam hatırlayamıyorum bile. Bunun bir önemi kalmadı. Çünkü mektuplar anlamını yitirmişti artık. Birbirimizin şimdiki anını yakalamaya çalışırken, aramızdaki bağın kopmasının özünden... Kaçmak istedik, mutlak gerçeğimizden, ayrılığımızdan. Zararsız ve incitmeyen hayali kelimeleri bir araya getirmekten başka bir şeye dönüşmedi yaptığımız. Ben her zaman beraber olacağınızı düşünmüştüm. Tekrar görüşemezsek bile bu fikrim değişmeyecek.