(RÜYA) 28.04.2026
(Bir çocuk ve bir kadın,kapkara bir oda ama birbirlerini görebiliyorlardı.)
E:Affet
Çocuk:Lisede olmadığım biri gibi davrandım.
Seni rahatsız etmesinler diye bela olmakta kariyer yapmış kişilere,kimsenin gözlerinin içine bakmaya dahi cesaret edemediği cahillere kafa tuttum. Onların çevresi vardı,onların mafya dayıları akrabaları vardı ve benim hiçbir şeyim yoktu.
Tek başıma yaptım -senin için-
Dayak yedim dayak attım her gün disiplinlik oldum.
Ailemi karşıma aldım, arkadaşlarım çok uyardılar beni
Hepsini hiçe saydım.
Okulda 2 hafta yemek yemediğimi biliyorum,sana bir dal çiçek yerine bir demet alabilmek için,
Seni mutlu edebilmek için kendimden ödün verdim. Bir kere suratını düşürmedim.
Her şeye rağmen yanındayım dedin,ailen ilişkimize müsade etmediğinde sana kaçalım dedim
Kabul ettin,
(Çocuk ağlayarak konuşmaya devam eder)
Niye gelmedin ? Eğer gelseydin ayakları yere sağlam basan biri olacaktım. Eğer gelseydin ne kapıcı varolacaktı ne şeytan.
Eğer gelseydin sırtıma prangalarla bağlanmış yüklerin hepsi hafifleyecek ve sonunda da hiçbir yüküm kalmayacaktı. Beni tedavi edebilirdin
Söylesene sana ne yaptım ben ?
İnanmak güvenmek ve sevmekten başka ?
Niye gelmedin ? Ben Elif gelir dedim onlar güldüler bana
Bir kere eğmedim boynumu gelir dedim O gelir dedim
E:Hata yaptım oldu mu ?
Geriye alabilme şansım olsa almaz mıydım sanıyorsun
Ne kadar acı çektiğimi biliyor musun sen ?
Hiç kimse gerçek hissettiremedi bana senden sonra
Hala güveniyor musun bana ?