dalya13

dalya13
@9dalya03
Oturmak bile , otururken düşünmek bile , düşünürken oturmak bile yoruyor insanı.  İşte bunu bilen yok , bunu anlayan yok , bunu saptayan yok , herkes başka yerlerde , hiç kimse gerçeği söylemiyor.                                                   'Ferit Edgü'
Hayat
Reklam
Bıraktığın yerdeyim ama bıraktığın gibi değilim çok değiştim Ve öğrendim ; İnsanın toplanması için dağılması gerekiyormuş. Dağıttığın için teşekkür ederim.                                            { Frida Kahlo}
Hep güzel olmaz , Bazen acıtması da lazım . Bazen kanaması lazım . Kötü olmadan iyinin bir anlamı kalmaz ki.
Havalar soğuk gidiyor bu aralar , Gidenler hep soğuk olur zaten ...
Tarihi hayattı kendisinden faydalanmayan kimi soyut gerçekleri öğrenmek için tetkik etmiyoruz. Tarih bağlı bulunduğumuz insan toplumunun belli zaman ve alanda çıkarını sağlayacak bilgi düşünce ve Duygu verebileceği için önemlidir.
Reklam