9yul3

9yul3
@9yul3
"Önemli olan ne varsa ruhunda barındırıyordu insan, dışarıdan kimse ona el uzatamazdı. Yeter ki kendisiyle savaş durumunda olmasın, kendi kendisiyle sevgi ve güvene dayalı bir yaşam sürsün, üstesinden gelemeyeceği bir şey gösterilemezdi."
Sayfa 40 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Odada yere tebeşirle bir çizgi çektin diyelim, çizgi üzerinde dosdoğru yürümek, alabildiğince ince bir ip üzerinde yürümek kadar zordur. Ama yine de sakin sakin yürür insan, çünkü bir tehlike söz konusu değildir. İpin sadece tebeşirle yere çekilmiş bir çizgi, ipin çevresindeki havanın da odanın zemini olduğunu düşündün mü, hangi ip olursa olsun, sen de üzerinde güvenle yürüyebilirsin."
Sayfa 39 - YKY·Kitabı okudu
"Zayıf noktaları nelerdi? Korkuları, gizleyip sakladıkları neler? Güldüğü zaman nasıl bir ifade beliriyordu yüzünde? Uyuduğu, ağladığı, birini öptüğü zaman nasıl bir ifade?"
Sayfa 38 - YKY·Kitabı okudu
"Yalnız kaldığı zaman bile gerçek bir yalnızlık olmamıştı bu.Pek çok kişinin görüş ve düşüncelerini, korkularını, sevinçlerini ve tesellilerini paylaşmıştı, pek çok kişinin, bütün bir dünyanın."
Sayfa 29 - YKY·Kitabı okudu
"En iç varlığındaki düşünceyi hiçbir vakit doğru görmemiş, hatta bundan haberi bile olmamıştı. Ama varlığının en içinden yükselen bu ses farkına varmadan kendisine eşlik etmiş, sonunda onu kaçak birine dönüştürmüş, aşağılık biri yapmıştı."
Sayfa 23 - YKY·Kitabı okudu