Özgürüm… hiçbir yaşama nedenim kalmadı artık denediğim bütün nedenler beni bıraktı yenilerini de tasarlayanmıyorum daha genç sayılırım Yeniden başlamaya yetecek gücüm var ama nereden başlamalı?
Geçmişte yaşıyorum yaşamış olduğum her şeyi yeniden ele alıp düzenliyorum bu uzaklıktan hiçbir zararı dokunmuyor hatta insanın kendini bırakacağı bile geliyor hikayemizin bütün oldukça güzel ona şöyle bir dokunuyorum ve ortaya kusursuz anlar dizisi çıkıyor o zaman gözlerimi kapıyor ve hala içimde yaşadığım hayal etmeye çalışıyorum başka kişilerimde var…
Gerçek deniz soğuk ve karadır. içinde hayvanlar kaynar insanları aldatmak için yapılmış şu incecik iş üzerine altında sürünerek gezinirler. çevremde uçuşan periler kendilerini bu Aldanışa bırakmışlar yalnızca ince Zarı görüyorlar tanrının varlığını bu ince zar kanıtlıyor ben altındakileri görüyorum.
Yalnızım ama bir kente inen ordu gibi yürüyorum cümleler kurmak zorunda değilim belli durumları açığa çıkarmak için yazıyorum ben.edebiyattan kaçınmalıyım sözcükleri aramadan çalakalem yazmak gerek.