Ay Işığı

Ay Işığı
@A5ya
Gülümseyin: öyle samimi ve sıcak olun ki her sıktığınız ele, ruhunuzu da katın. DaIe Carnegie
Her şey için çok şükür. İnşallah hep iyi insanlara denk geliriz. Hani derler ya insan insana iyi gelir, iyi gelmeli. Öyle insanlar hep bir yerlerden karşıma çıkıyor. İnşallah hep böyle olur 🦋🌼💆
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Ay Işığı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
4 günde okudu
·
2025 2. kitabı
Emile Zola
7.1/10 · 24,4bin okunma
HER ŞEYE RAĞMEN
Ah, durum hiç de iyi değil ama yine de şükür, şükür.
Sayfa 210·Kitabı okuyor
1000Kitap
Olasılıklar sonsuzdu, hatta insan yaşarken bile "õlebilirdi".
Sayfa 196·Kitabı okuyor
1000Kitap
Kemal Sayar'ın dediği gibi; yas, sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz. Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek, rutinlerimizi kaybetmek de yastır. Hatta itikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır.
1000Kitap