Her şey için çok şükür. İnşallah hep iyi insanlara denk geliriz. Hani derler ya insan insana iyi gelir, iyi gelmeli. Öyle insanlar hep bir yerlerden karşıma çıkıyor. İnşallah hep böyle olur 🦋🌼💆
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kemal Sayar'ın dediği gibi; yas, sadece sevdiklerimizi kaybetmekle olmaz. Bir yaşama biçimini kaybetmek de yastır. Bir şehri bildiğimiz halde kaybetmek, rutinlerimizi kaybetmek de yastır. Hatta itikatlarımızı, dünyayla ilgili inançlarımızı kaybetmek de yastır.