Başkalarının kararlarıyla yaşadığımız hayat bizim hayatımız değildir. Her birimiz ken- dimize ait bir yaşamı hak ediyoruz; seçenekleri- mizle ve neticeleriyle, her ne olursa olsun. Yanlış kararların da olacaktır, hatalı seçimlerin de. Onları kendi kendine itiraf etmekten, kabullen- mekten çekinme. Ama sende bıraktığı buruk izin üzerinden kendine muhakkak pozitif bir yolcu- luk çiz. Kendine ve yaşadıklarına karşı çekingen, ürkek olma.