Arka planda YouTube'dan bulduğum bir geleneksel kore müziği dinledim. Uyacağını düşünmüştüm ama baya yavaş geldi her neyse anısı oluştu bile.
Normalde bu tarz kitaplar pek okumuyorum. Özellikle son birkaç senedir akademik ve klasik kitaplar okuduğum için çok garip geldi. İlk başlarda baya bi alışamadım. Normalde Duygu ablayı tanıyorum instagramda bu şekilde yazması garip gelmiyor ama aynı dil ile kitap okumak garip geldi belki ben bu tarza yabancı olduğum içindir. Kitabın Kore'de yaşadığı zorlukları vs anlattığını düşünüyordum. Farklı bir ülkede nasıl yaşamış, hayatta kalmış öğrenmek istediğim için seneler önce almıştım ama yeni okuyabildim. Bu açıdan kitabın konusu beni şaşırttı diyebilirim. İlk başlarda baya garip gelen kitaba sonralarında alıştım. Samimi bir şekilde anlatması güzel olmuş. Hikayelerini az çok biliyordum bu şekilde başlangıcını da öğrenmem iyi oldu. Ha başkasına önerir miyim bilemiyorum. Sırf Kore hayranlığı ile okunacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum çünkü kitap Türkiye'deki bir Koreliyi anlatıyor. Ancak Duygu Dongho çiftini tanıyıp hikayelerini öğrenmek isteyen ya da güzel bir aşk hikayesi okumak isteyenlere tavsiye ederim. İkisini de kişilik olarak tanıdığım kadarıyla seviyorum. Umarım hep mutlu olurlar.