" Aslında önemli olan, hayat yolunun girişine iki direk dikip birine "İyilik Yolu" diğerine "Kötülük Yolu" yazıp gelenlere, "Haydi, seçin!" demek değildir. Yapılması gereken Hazreti İsa'nın yaptığı gibi, yanlış yola girmiş olanlara diğerine geçebilecekleri yolları bulup göstermektir. Bu iki yolu birbirine bağlayacak olan geçiş yollarının başlangıcı ne çok acı verici olmalı ne de geçilmez duygusu vermelidir.