Hayat, zordur.
Anlayana ise büyük bir tecrübe...
Artık inanmazsın bu olanlara,
Sana aşığım diyenlere,
Seni seviyorum, seni istiyorum diyenlere,
Artık inanmazsın, sadece kendin ol.
Karşındakini sadece bir insan olarak gör
Ve ona eşsizmiş gibi yaklaşma,
Sevme, özleme, aşık olma,
Olursan da kararınca ol.
Ama bunları yaparken karşındakini kırma,
Birini kırmak, aldatmak gibidir,
Ve unutma ki; illaki unutulacaksın,
İllaki sevileceksin, illaki nefret edileceksin,
Ama hiç bir zaman insan olmaktan vaz geçmeyeceksin.
Çünkü İnsansan unutma dediğini unutmaz,
Sev dediğini sonuna kadar seversin...
Ama ne zaman ki hayat devreye girdi,
İşte o zaman her şeye elveda dersin...