〚♛〛Asa Bey〚♛〛

〚♛〛Asa Bey〚♛〛
@ASA_Bey
Hayatta iki önemli şey; #139427147 (...) @$₭ #150313064 (...) H@Y@T Pp real ௹ ⁂ Gülmek için mutluluğu bekleseydik şimdiye kadar onu beklemezdik... ⁂ *BB* ve yine *B*
Uzak Ol
youtube.com/watch?v=DjSBg3W... En dibe vurdum off nereye kadar Kor alevler akar damarlarımda Kavrulmak ne demek bir de bana sor Yıllar karışıyor dumanlara Kafada sorunlar yine bi ton Çevremde yancılar dolanıyor Çok oldu çizeli farklı bi yol Benden uzak ol
Müzik
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
kendimde değilim
Günler geçiyor ama ben farkında değilim, Yıldızlar kayıyor, dilek tutmayı unutuyorum, Nerdeyim, ne yapıyorum, her şeyi unutmuşum, İnan ki ben kendimde değilim... -ASA Bey-
Şiir
Hayat, zordur. Anlayana ise büyük bir tecrübe... Artık inanmazsın bu olanlara, Sana aşığım diyenlere, Seni seviyorum, seni istiyorum diyenlere, Artık inanmazsın, sadece kendin ol. Karşındakini sadece bir insan olarak gör Ve ona eşsizmiş gibi yaklaşma, Sevme, özleme, aşık olma, Olursan da kararınca ol. Ama bunları yaparken karşındakini kırma, Birini kırmak, aldatmak gibidir, Ve unutma ki; illaki unutulacaksın, İllaki sevileceksin, illaki nefret edileceksin, Ama hiç bir zaman insan olmaktan vaz geçmeyeceksin. Çünkü İnsansan unutma dediğini unutmaz, Sev dediğini sonuna kadar seversin... Ama ne zaman ki hayat devreye girdi, İşte o zaman her şeye elveda dersin...
Gönderi kullanım dışı
Sanki bir varım bir yokum, Arkamda kimsecikler kalmamış, Önümde devasa bir orduyla yalnızım... -ASA-