Zeliha

Zeliha
@ASzelisOM
Fotoğraflar şahsıma aittir
Günaydın
İçimizde hendekler var. Kendimize varmayalım diye, Kendimizce kazılan
Reklam
Sanki içimde iki kişi var Biri dünyayı görmek istiyor Diğeri odasından çıkmak istemiyor (Dostoyevski)
Duygu ve Düşünce
Sadece kazanmam gerektiğini, tek çıkış yolumun bu olduğunu biliyorum. Belki de bu yüzden mutlaka kazanmam gerektiğini sanıyorum
Sayfa 35 - Türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Hayırlı Kandiller
Bazı güzellikler sesini yükseltmez, insanı sessizce durdurur..

Zeliha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·197 syf.·
4 günde okudu
·
2026 7. kitabı
Eduardo Galeano
8.3/10 · 2.663 okunma
Reklam