~Yakınlarda biri şarkı söylüyor olmalı. Zamansızlığıma hüzünlü bir ses karışıyor. Belki gelirsin diyorum. Böyle bir şarkı gibi girersin odama. Önceleri inanmam geldiğine. Kapıdan yana bir zaman şüpheli gözlerle bakarım. Sonra sımsıcak bir heyecan sarar kalbimi. Ne söyleyeceğimi bilemem. Gözlerim gözlerine takılır kalır. Gelir, yakınımda bir yere oturursun. Verdiğin mutluluğun büyüklüğünü anlarsın, gözlerinin içi güler. Dostça uzanır ellerin, tam elimi uzatıp tuttuğum anda yine bir şarkı gibi biter kaybolursun. Yok, yok! Bir şarkı gibi gelme bana. Hiç bitmemecesine gel ve hiç gitmemecesine...