Sevmek...
Seni alabildiğine sevmek...
Hiçbir şeyi umursamadan, bütün karanlıkları hiçe sayarak sevmek tutmak ellerinden, o derinlere inmek, gitmek oralara, o yerlere. Orda hep sen olmak, seni yaşamak...
...Ama sen de unutmasaydın.
Beni unutmadığını, sevdiğini bilsem her şeye katlanırdım.
Unutamamanın biriktirdiği o dayanılmaz acılar, unutulmamanın vereceği eşsiz mutluluğun içinde erir, kaybolurdu...