Evet biliyorum, aşk , dostluk kadar ince eleyip sık dokumaz. Çok zaman gözü kördür. İnsana değerleri için aşık olunmaz, doğrudur. Fakat aşık olmak için de bir şey, belki çok az bir şey, anlatılamayan, adı olmayan bir şey gerekir ki benim eşsiz fakat uyuşuk dostum oblomov da o yoktur.
Bölük pörçük anılara dönüşmekte olan arsız bir sarmaşığa dönmüş hayatlarimizin sönmeye başladığı gerçeği yüzümüze olanca soğukluğuyla çarpmakta.
Sisifos un yuvarlanan kayayı taşımakta gösterdiği çabayı anımsatıyor gunlerin bıraktığı izler.
Belki bilmediğimiz birr tanrı tarafından cezalandırıldık.
Dünyaya gelmek mükafat yada sınav değil de ceza sanki
Burası başka bir dünyanın cehennemi belki de... İnsan soyunun sonsuz kibri
Ve ihtirasiyla
Etten Fildişi kulelerimize hapsolmuş halde acı çekiyoruz
Affedilmeyi bekliyoruz.