Unutmak hediyemidir?
Bazı insanlar yanınızda olsa iyi ama ya değilse, siz ona iyi gelmiyorsaniz? Seçiminiz ne olur, kalıp mücadele etmek mi yoksa kabullenip unutmaya çalışmak mi?
Bir cocugu nasıl egitirsen öyle devam eder. Peki nasıl egitiyorsunuz? Ödül vererek mi? Uzmanlar sürekli ödül vermenin doğru olmadığını söylüyor haklılar mi peki? Kendinizi düşünün yapmanız gerekenleri ( sorumluluklarınızı) yaptıktan sonra ödüllendirilmek size ne hissettirir?
.
Çocuklar merak ederek öğrenir ama bu merakın bir sınırı olmalı mı? Günümüz instamomlari bu konu hakkında ne düşünür bilmiyorum ama bence ebeveynin gözetimi altında herşeyi deneyebilir. Ve dipnot çocuklar sözlerle değil eylemlerle eğitilir..