Baudelaire, dahi insanı, iradesiyle yeniden elde edilen çocukluk olarak tanımlar. Eğer çocukluk dünyanıza geri dönebilecek olsanız, siz de dehanın tadına varabilirsiniz. Yaratıcılık dönemi çocukluktur, erişkinlik değil, erişkinseniz kemer yada askı takar ve karşıdan-karşıya geçerken sağınıza solunuza bakarsınız. Oysa çocuksanız , aynı caddede çıplak ayakla dolaşıp oynarsınız.
...Neil Postman - "Çocuklar okula soru işareti olarak girer, nokta olarak çıkarlar"
..Bırakın içinizdeki çocuk dışarı fırlasın, korkmayın.