Ahir zaman müslümanları olarak insanın kendisine gelmesini ,kendisini sorgulamasını ve bu gidişatım nereye? Ben ne yapıyorum ?dedirten bir kitap. Hocamızın kalemine sağlık ,kitabı okudukça boş geçen günlerime iyice üzüldüm . Çalışmamız lazım hemde çok. Kesinlikle okumamız gerek bir kitap , tavsiye ediyorum .
Okuyup bitiriyoruz hatim yapıyoruz ama inşaAllah Rabbim razı oluyordur.. Efendimizin ahlakının Kur’an ahlakı olduğunu söylüyor Hz.Aişe anamız..o ahlaktan nasiplenebilmeyi bize de nasip etsin Rabbim..