Bir kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman,bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da,canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız,o kitap bence gerçekten iyidir.
Seni tarih’ten bıraktım,çünkü kısacası,kesinlikle hiçbir şey bilmiyordun.
Doğru efendim.Ah çok doğru.
Ama ‘kesinlikle hiçbir şey ‘ dedi yine.Bakın,buna çok kızarım.Yani,artık kabul etmişsiniz,ne diye böyle hala üsteleyip dururlar?