Çok sevmenin işe yaramadığını biliyordum ama bu kadar acıttığını bilmiyordum..Artık ben herşeyi oluruna bıraktım zorlamanın hiçbir anlamı yokmuş.. Hatta zorlamak olacak olanıda yok ediyormuş...
Ölüm korkusu ile yaşama hevesinin geri gelebileceğini gören Veronika ile başlayıp.. Saatin neden sağa doğru döndüğünü merak ettirmeyle biten bir kitap...Herkes kendi hayatını yaşayabilmeli.. Delilik özgürlüktür...