Abdullah tiryaki

Puan vermedi·124 syf.··
2021 21. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2021 21:10
Aykut Ertuğrul öyküleri okumayı seviyorum ama bu kitabında 2 öykü haricinde diğerlerini sevmedim ve anlayamadım. Ya yazış şekli ya da anlatımı nbana bayağı uzak geldi. Hatta belli bölümler de sıkıldığım dahi oldu maalesef . Yine de Aykut Ertuğrul okumaktan vazgeçmeyeceğim tabi ve sıra da olan son kitabını da yakın zaman da okuyacağım. Veeeeee "kelimeler ve şeyler "programını da izlemeye de devam tabiki...
İki Dünyanın UstasıAykut Ertuğrul · Ketebe Yayınları · 2021251 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Abdullah tiryaki

, bir kitap okudu
Puan vermedi·124 syf.··
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2021 21:10
·
2021 21. kitabı
Aykut Ertuğrul
7.5/10 · 251 okunma
Puan vermedi·100 syf.··
2021 20. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 07 Aralık 2021 19:39
Kitap Cengiz aytmatov un tiyatro türünde yazdığı bir eser. Aytmatov u roman ve öykü haricinde de bir eser de okuyarak tüm kitaplarını okumayi başardım.. Kitap Fuji yama denilen dağ da 4 çocukluk arkadaş ve eşlerinin buluşmasıyla başlar . Daha sonra eski öğretmenleri de dahil olur . Özgeçmişlerini sorguladiklari , okul yılları, savaşa katılmaları ve başarıları , ve arkadaşlarının şiirleri ile sanata edebiyat a savrulmalarına şahit olduğumuz , herkesin kendi hatalarını veya pişmanlıklarını anlattığı , kardeşlik - hainlik - edebiyat ve haksızlıklarin tartışıldığı bir oyun olmuş. Keyifle okudum diyebilirim ..
Fuji-YamaCengiz Aytmatov · Ketebe Yayınları · 2021698 okunma
Puan vermedi·80 syf.··
2021 19. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2021 12:39
Öncelikle jaguar yayınlarıni tebrik etmek istiyorum . Kitap kapaklarının üzerine bence "boş yok " yazılmalı. Her kitabı muhteşem ötesi.. Kitap novella tarzında yazılmış kısa bir roman. Bazen kısacık bir kitaptan bu kadar keyif almak insanı mutlu ediyor.. Yazarın bu kitabı neden yazdığını da merak ettim ayrıca , acaba kendi küçüklüğümü diye de sormadan edemedim. Bu hisleri cümleye dökmek zor olsa gerek.. Gelelim hikayeye , küçük bir kız çocuğu ailesi tarafından bakılmak üzere başka bir aileye bırakılır. Ve kız burada evde görmediği , hissetmediği duyguları , sahiplenilmeyi , sevilmeyi yaşar , hisseder.. hatta sahiplenen adamın kızı elinden tutarak yürüyünce, babam niye hiç elimi tutmadı ki diye düşünmesi içimi acıttı resmen.. Kitap beklediğim bir sonla bitmese de son iki sayfasına kadar gayet keyifle okudum. Kısa ve az hacimli kitap okumak isteyenlere önerilir..
Emanet ÇocukClaire Keegan · Jaguar Kitap · 20258,3bin okunma