Çok çok çok güzeldiii.Efsane bir finalle seri bitti ve karakterleri gerçekten çok özleyeceğim🥺 yazarların mizah anlayışına, kurgulama yeteneklerine hayranım. Çıkardıkları yeni serileri okumayı şimdiden iple çekmeye başladım.Bence bu seriye herkes bir şans vermeli🥰şimdiden tekrar okumak istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan inanırsa ve Tanrı varsa insan sonraki yaşamda inananlar arasında yer alır.Tanrı yoksa insanın neye inandığının iki şekilde de önemi yoktur.Ama insan inanmazsa ve Tanrı varsa onu sonsuz azap bekler." ~PASCAL