"Sahibimizden uzak kaldıkça sahiplerimiz daha çok cefa edecek bize. Şükredelim, burnumuza kanca takıp gezdirmiyorlar sokaklarda. Sahi gezdirmiyorlar mı?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bu ne hazin ağaçtır, bütün ufkumu tutmuş!
Kökü iffet, dalları taklit, meyvesi fuhuş."
Üstad böyle demişti 1947 de. Hüzünleniyordu tarihiyle gününün arasındaki koca uçuruma. Yine aynı şiirde
"Evet, kafam çatlıyor, gûya ulvî hastalık;
Bendedir, duymadığı dertlerle kalabalık", demişti. Ve 25 mayıs 1983 de yummuştu gözlerini bu hayata. Duymadığı bisürü derdiyle. Bizlere bırakmak istediği o muazzam fikirleriyle. Yol göstermek istediği gençliğe hitabesiyle . Edebi açıdan fevkalade şiirleriyle... şimdi açsa gözlerini tekrar hayata. Bir kez görse halimizi. Kalbi sıkışmadan elini kalemine götürebilirmiydi acaba?