Ada

Ada
@Adaa1816
Bazen olabileceğiniz en kötü yer kendi kafanızın içidir
Milyonda bir için hayatı zehir etmeye değer mi?
Sayfa 111·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir dostun varlığı güzel bir şeydir ; fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan.
Sayfa 111·Kitabı okudu
Kelimeleri,daha önce ,öyle kötü yerlerde kullanmış oluyoruz ki, kirletir diye korkuyoruz duygularımıza dokunursa.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Kendini çözemeyen kişi kendi dışında hiçbir sorunu çözemez.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Ben kendimi yeterli görmüyorum. Ne için yeterli ? Her şey için.
Sayfa 93·Kitabı okudu