Ada

Ada
@Adaa1816
Bazen olabileceğiniz en kötü yer kendi kafanızın içidir
Bence, her insanın yaratılışında, bir çeşit kötülüğe yatkınlık vardır,bu doğuştan bir kusur. Alınan hiçbir eğitim, üstesinden gelemez bu kusurun.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yatıştırılamayan öfke, erdemlerimizin üzerine düşen bir gölge gibidir.
Evde kütüphane hariç diğer her yerde saçmalıklara, saçmalıklara boyun eğebilirdi. Sadece burası, bunlardan kaçabileceği tek yerdi.
Hepimiz serbestçe başlayabiliriz...hafif bir eğilim gayet doğaldır, ama pek azımızda cesaret verilmeden gerçekten aşık olacak yürek vardır.
Seninle şöyle bir oturup konuşamadık