Mîzgin

Yaşamı tek bir imaj bile olmadan sürdürmek mümkün müdür?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Mîzgin

, bir kitabı okumaya başladı
Jiddu Krishnamurti
7.9/10 · 239 okunma
İnsan olarak bizler yavaş yavaş yok edilen bu güzelim dünyada yaşıyoruz ve bu dünya hepimize ait ; sadece bir Hintliye, bır İngiliz'e ya da bir Amerikalıya ait değil .Burada bilgece ve mutlu bir yaşam sürmeliyiz ama görünüşe göre , şartlandığımız için bu mümkün değil . Bu şartlanma bir bilgisayara benziyor.Programlanmış durumdayız , bir Hindu, bir Müslüman , bir Hristiyan, bir Katolik, bir Protestan olarak programlanmışız.
Binlercesi arasından tek bir yüzü çıkaracak gibi oldu, ama o yüzü de çoktandır unutmuştu .

Mîzgin

, bir kitabı okumaya başladı
Antoine de Saint-Exupéry
7.2/10 · 3.254 okunma