Ben senin doktorunum ve sen bu gezegenin sakini olduğun için, bende gezegen doktoruyum; ben Alman değilim, Yahudi değilim, Hıristiyan değilim, İtalyan değilim, aksine yeryüzü vatandaşıyım. Ama senin için sadece melek gibi Amerikalılarla, şeytan Japonlar var.
...ama inan bana : İstersen ,yüz kez ,bin kez , milyon kez acı ver , onulmaz yaralar aç , yaptığın adi kötülüğün ardından o an ne yaptığını bilmesen de, büyük insan , yaptığın kötülüklerin vicdan azabını senin yerine çeker, bunlar büyük şeyler değil, tersine küçüklükler olduğu için..
Ve bu benim yeryüzündeki son günüm olsa bile sonuna kadar tadını çıkaracağım, çünkü kendimi her şeyi ilk kez yapan bir çocuk gibi masum hissedeceğim...