Üçüncü kaçış hayatın saçma ve kötü olduğunu bilip kendini öldürerek buna bir son vermekten geçiyordu. Mantıklıydı, ama bazı sebeplerden ötürü kendimi öldürmedim
Bütün bu çabalar ve yürek sıkıntılarından sonra ne elde edecekti ki insan? Her günü keder, her çabası dertti, gece bile kalbi huzur bulmazdı. Ve bu da beyhudeydi.