Nurseda Yüksel

Yolumu kaybetmiştim ve bunun nedenini biliyordum. Hatam yanlış düşünmekten daha çok yanlış yaşamaktı.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatın anlamsızlığı
Üçüncü kaçış hayatın saçma ve kötü olduğunu bilip kendini öldürerek buna bir son vermekten geçiyordu. Mantıklıydı, ama bazı sebeplerden ötürü kendimi öldürmedim
Sayfa 62·Kitabı okudu
Alıntı
Kitabı gezmeye çıkardım :)
1000Kitap
Hayat olması gerektiği gibi değildir, kötüdür ve hiçliğe açılan patika hayatın sunabileceği tek nimettir," der Schopenhauer.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı
Bütün bu çabalar ve yürek sıkıntılarından sonra ne elde edecekti ki insan? Her günü keder, her çabası dertti, gece bile kalbi huzur bulmazdı. Ve bu da beyhudeydi.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı