Adeviye

Adeviye
@Adeviyee1
Yüksek Kelamcı
Evet, dostum, kuşkusuz sen haklısın. Eğer insanlar sürekli geçmişteki acıları canlandırmak uğruna bu denli çaba harcayacaklarına, hâllerinden memnun olsalar, kayıtsız bir şimdiye katlansalardı, çektikleri acı daha az olurdu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne garip,kendinden yakınan,yakınabilen insanlar ne anlaşılmazdır.
İnsan kalbi ne anlaşılmaz, ne acayip bir şeymiş meğer.

Adeviye

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2024 4. kitabı
Muhammed Emin Yıldırım
9.7/10 · 4.133 okunma
Sevgi şudur: Seven, sevdiğinin yolunda olur. Sevdiğinin yoluna, davasına sahip çıkar.
Sayfa 255·Kitabı okudu