adilosbebe

adilosbebe
@Adilosbebe1

adilosbebe

, şu anda okuyor
%45 (180/394 syf.)
Fyodor Dostoyevski
8.4/10 · 23,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama belki de gecenin böyle bitmesi daha iyi olmuştu. Evet, düşünüyorum da, insanın uyandığında arzunun kerpetenlerini hissetmesi, pişmanlığınkileri hissetmesinden daha iyi."
Sayfa 52 - YKY·Kitabı okudu
"İyi de, ben ki her şeyden kuşku duyarım, kendi kuşkularımdan nasıl kuşku duymayacağımı bilmiyorum!"
Sayfa 33 - yky·Kitabı okudu

adilosbebe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·404 syf.·
2021 7. kitabı
Amin Maalouf
8.1/10 · 8,2bin okunma