hyatagulumse

hyatagulumse
@Admm34
İnsanın yegane bilgisi, bir şey bilmediğini itiraf ve tasdik etmektir..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne güle, ne bülbüle baki a gözüm bağ-ı cihan Kime yar oldu muradınca felek-i devr-i zaman..
"Yürü ey seyyâh-ı âvâre, yürü, durma yürü, Koymasın râh-ı visalden seni ezvâk-ı misâl, Bu bedayi', bu letâif, heme rüyâ vü hayâl, Yürü ey zâir-i bîçare yürü, durma, yürü. Yürü ki nüzhef-i vuslatta teâlî göresin, Yürü, salında fena kul, budur efvâr-ı kemal, Yürü, âlâyişi terk et, içesin ke's-i visâl. Yürü ki sahâ-i hîçîde tecellî göresin."
Ah, uzaktan nazik görünen aşk Nasıl da acımasız ve kaba denendiğinde!
ROMEO : Amma da uzun geliyor bu kederli saatler. BENVOLIO: Nedir Romeo'nun saatlerini uzatan keder? ROMEO : Saatleri kısaltacak şeyin bende olmaması..