hyatagulumse

hyatagulumse
@Admm34
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düşünceliyken insan yalnızlığı sevdiğinden Ben bile yorgun benliğime fazla geldiğimden Onunkine değil, kendi gönlüme uydum, Benden kaçandan kaçtım seve seve.
Yalnız, inanan kişi, imtihandan geçmez. İnanana inanan da geçer imtihandan..
İmtihan ve çile, hepimizi saran gökkuşağıdır..
Hayat, anlamını yitirmeğe başladığı zaman, "hayatın ölümü" başlamış demektir..