Adem Gümüş

Adem Gümüş
@Admmgmss
Güzel bir çingene yalnız başına dolaşmalı kırlarda
İnsanın eksiğini, uzak yere koymuşlar. Oğuz Atay'ın; “İçimin yorulduğunu hissediyorum" dediği yerdeyim.🌸💜 Oğuz Atay
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘Dedim ya işte bocalıyorum. Yeniden yaşamaya başlamak kolay mı?’ - Cahit Zarifoğlu
Güzel bir çingene yalnız başına dolaşmalı kırlarda Seni övdüğüm zaman. - Turgut Uyar
Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? ~Özdemir Asaf~
Hayatımda bir şeyler oluyor ama benim hayatım değilmiş de başkaları yaşayacakmış gibi kararlar veriliyor. Hayatımda söz hakkım olur mu bilmem. Fakat yaşıyorum başkalarının hayatını.
Edebiyat